Asztrotitkok

Előrejelzés a 16. hétre - 2024.04.15.-21.

2024. április 14. - Jurancsik Eszter

anyconv_com_030.jpg

21-én, azaz vasárnap találkozik a Jupiter és az Uránusz a Bika 21°49'-én. A Jupiter 12, míg az Uránusz 84 év alatt kerüli meg a Napot, így nagyjából 13-14 évente következik be az együttállásuk. 

A két bolygóóriás legutóbbi találkozása 2011 januárjában történt meg, akkor a Halak 27. fokán. Emlékezz vissza, milyen időszak volt ez számodra! És a Halak-házadban milyen változások következtek be?

Azért fontos a visszatekintés, mert nagyjából hasonló energiákkal számolhatsz a Bika-házadban (tehát amelyik házad a Bikában kezdődik, de ha közrezárt, akkor is érvényes).

Nálam rögtön azzal indult a 2011-es év, hogy találtam egy munkahelyet, amelyet muszájból vállaltam, ennek ellenére nagyon jól teljesítettem (telesales). Viszont nagyon nem tetszett a főnökség, a közvetlen feletteseink attitűdje, az, hogy ment a panamázás a jutalékokkal. Miközben sziklaszilárdan tartottam magam a legjobb értékesítők között, baromira untam, hogy a szakmai problémákra csak látszatmegoldások érkeznek, hogy nem kapunk választ a pénzzel kapcsolatos jogos kérdésekre, és kijátszottam az informatikai rendszert, hogy ne kelljen már annyit telefonálnom, ugyanis pár hét után a motivációm a béka segge alá került. Csak a biztosnak tartott ügyfeleket hívtam, amelyek majdnem mindegyike sikeres hívás is lett. De mivel az informatikai rendszer kijátszásával fegyelmi vétséget követtem el, kirúgással jutalmaztak. Csütörtökön este még dicsértek, hogy milyen jó vagyok, pénteken pedig ahogy beértem, a három csoportvezető -akik egyébként annyit se tudtak, mint néhány operátor, gyakran a régebb óta ott dolgozóktól kértek ők segítséget- kirúgott. Ekkor voltam 25 éves, a Halakban nekem a 6-os házam kezdődik, tehát egyszerre volt jelen a szerencse, hogy tudtam hozni az elvárásokat (Jupiter), és az, hogy az informatikai rendszer (Uránusz) kijátszásának köszönhetően egyik pillanatról a másikra véget ért a dolog (szintén uránuszi történés). Az egyik főnök elmondta: fegyelmivel akartak elküldeni, de ő, a nagylelkű hős elintézte, hogy ne így történjen. :D Szóval, egy kis jupiteri szerencse még ebbe is vegyült. Visszapörgetve homlokom mögött az akkori eseményeket, belátom, hogy cselekedhettem volna másképp is, például elkezdek más meló után nézni, és csak akkor dobbantani, ha találtam jobbat, ami már biztos (később, a nyár folyamán ez is megtörtént). Szerintem J., akivel amúgy már 2006-2007 folyamán, egy másik munkahelyen is dolgoztam együtt, azóta is emlegeti az esetet, hogy mennyire megleckéztetett. :D Hozzáteszem sietve, jogosan. 

Ha visszaemlékezel erre az időszakra, beláthatod, hogy ennek az együttállásnak az előszelét már 2010 októbere óta érezhetted. Már akkor történhettek dolgok, amelyek előrevetítették ezt az energiát, amely vagy így, vagy úgy, de nyomot hagy az emberben. Most lehetőséget kapunk arra, hogy az akkor elkövetett hibákból tanuljunk, ugyanis a terep hasonló lesz ahhoz, mint amit akkor tapasztaltunk. Mivel a Bika jegy érintett, főként az anyagi jellegű dolgokra lesz ez hatással, a gyakorlatilasságra - utóbbira nagyon nagy szükség lesz a Bika-házunkban. Ha van bolygód vagy fő tengelyed (Aszcendens, Deszcendens, MC, IC) a születési képletedben a Bika, a Szűz, a Bak, a Halak, a Kos, az Ikrek vagy a Rák jegyek 17. és 24. foka között, könnyedén felépítheted azt, amit szeretnél látni magad körül, de ne ülj a babérokon.

anyconv_com_oig2_33.jpg

Ha ugyanezen fokszámok a Vízöntő, az Oroszlán vagy a Skorpió jeleket érintik, tehát itt vannak bolygóid, az eredményeket nehezebb lesz elérni, ám annál tartósabbak lesznek, és nagyjából ugyanez érvényes az esetben is, ha a 17. és a 24. fokok között lévő planétáid a Nyilas vagy a Mérleg jegyekben találhatók, azzal a különbséggel, hogy ez a helyzet mélyebb karmát hordoz. Mérleg-bolygók esetén párkapcsolattal, a külvilággal kapcsolatos, hirtelen jött változások lehetségesek, míg a Nyilas-égitestek érintettsége esetén jogi dolgok, esetleg külföldi út lehetősége vagy annak elmaradása. 

Egy a lényeg: miközben kalandvágyunk a tetőfokára hág, ne feledkezzünk meg a kötelezettségeinkről se! Maradjunk fél lábunkkal a földön, miközben a lehetőségekre vadászunk. A jupiteri bölcsesség kiválóan segít kezelni a hirtelenkedő uránuszi energiákat.

A Halak-Mars szextillel támogatja a két bolygót, lehetőséget adva annak, hogy egy alapos önvizsgálatot követően eldöntsük: mennyire fontos nekünk az adott cél, amit el akarunk élni? Csak az egónk akarja, vagy a szívünk? 

Pénteken a Nap a Bikába lép, egészen pontosan 16:00-kor. A Kosban megfogant tervek a Bika-időszak alatt termékeny talajt kapnak, és megvalósul az, amelyik valóban életképes. Természetesen a Jupiter és az Uránusz együttállását is támogatja. 

Egyéb fényszögek: Merkúr/Vénusz együttállás (szerelem, pénzügyek rendezése), Nap/Plútó kvadrát vasárnap, amely a transzformatív erőket ébreszti fel és aktiválja. A változás olykor fájdalmas, de fájdalom nélkül nincs gyógyulás sem.

anyconv_com_oig_76_1.jpg

Ha a világ történéseit nézzük, az Uránusz a lázadás, a felkelés, a forradalom, a Jupiter pedig a hit. Lesznek még megdöbbentő hírek a hit nevében elkövetett dolgok kapcsán. A Jupiter a konzervatív, az Uránusz a modern. A közösségi média komment szekcióiban naponta leordítják egymást fejét az emberek - egymást "gyöpösnek" és "libsinek" nevezve. Ez most a sokszorosára gerjed, és akár több száz kommentben is vitatkozhatnak egymással a felek, noha ennek semmi értelme nincs.

A Hold mozgása:

Hétfőn a Hold a Rákban jár.

Kedden 01:22 és 04:24 között üresjárat, ekkor az Oroszlánba lép.

Szerdán a Hold az Oroszlánban jár.

Csütörtökön 14:01 és 16:11 között üresjárat, ekkor a Szűzbe lép.

Pénteken és szombaton a Hold a Szűzben jár.

Vasárnap 02:19 és 05:09 között üresjárat, ekkor a Mérlegbe lép.

Képek: saját/AI

A bejegyzés trackback címe:

https://asztrotitkok.blog.hu/api/trackback/id/tr4918380551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása